هیچ‌چیز مانند حضور یک فرش زیبا و خوش‌نقش به فضای خانه تازگی و طراوت نمی‌بخشد. قالی‌ها همیشه نمایانگر یک ظاهر زیبا و دلپذیر در خانه هستند که نبود آن‌ها فضای خانه را بسیار سرد و بی‌روح نشان می‌دهد.

این محصول زیبا و پر از نقش‌ونگار اگر ایرانی باشد، نشان‌دهنده سنت و هنر مردمان سرزمین پارسی است که همیشه در برابر چشمان همه خودنمایی می‌کند و هنر و جذابیت خود را به رخ می‌کشد.

در کشور عزیز و هنرمندمان، فرش کاشان معروف است به نماد زیبایی و هنر ایرانیان! اگر برای خرید فرش به بازار یا مراکز خرید مراجعه کنید، پس از گشت‌وگذار در بین تار و پود‌های هنری آن، شیفته تک‌تک نقشه‌ها و مدل‌های جذابش می‌شوید. در ادامه با فرش مدرن و ماشینی و همچنین قیمت‌های آن آشنا خواهید شد.
 

یک سبک از زیبایی با قالی‌های ماشینی

فرش ماشینی همان‌طور که از نامش پیداست توسط دستگاه‌های پیشرفته بافندگی، بافته می‌شوند. تنوع رنگ و طرح در این دسته از مدل‌ها، آن‌قدر زیاد است که به هنگام خرید فقط مجذوب و خیره آن می‌شوید و دلتان می‌خواهد تمامشان را داشته باشید.

انتخاب و مقایسه بین این مدل‌ها واقعا سخت است. مدل‌های دست‌بافت اگرچه طرح‌های خیلی زیاد و نقش‌ونگارهای متفاوت ندارد، اما مدل‌های ماشینی این خلأ را پر کردند و زیبایی‌های بدیع خلق کرده‌اند. قالی‌های ماشینی، خود به دودسته مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

درخشش رنگ‌ها با خرید فرش مدرن

امروزه در عصر جدید، اکثر خانه‌ها بافت مدرن و جدید به خود گرفته‌اند. این‌گونه خانه‌ها نیازمند یک پوشش جذاب و هنری به سبک مدرنیته هستند. اگر قصد خرید قالی را دارید و خانه خود را به سبک مدرن و دلباز چیده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما مدل‌های ماشینی مدرن را در نظر بگیرید.

اکثر قالی‌هایی که به سبک مدرن بافته می‌شوند، رنگ‌های دلفینی و نقره‌ای جذابی را به نمایش می‌گذارند. گاهی اوقات در کنار این رنگ‌ها، رنگ تند یا حتی خنثی هم در بافت آن استفاده می‌شود که در قیمت فرش مدرن نیز تأثیرگذار است.

قیمت مناسب برای تهیه فرش‌های دلخواهتان

همان‌طور که می‌دانید قیمت فرش باتوجه‌به اندازه و سایز، نوع الیاف به کار برده شده و تعداد شانه‌های آن متفاوت است. قاعدتا مدل‌های باکیفیت و طرح و نگار جذاب‌تر، از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. حتی شما می‌توانید طرح دلخواه و اندازه موردنیاز خود را سفارش بدهید و یک فرش زیبا متناسب با طرح دلخواهتان تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

اگر به دنبال خرید فرش در اندازه و طرح‌های مختلف هستید، حتما یک مرکز خرید جامع و کاملی را انتخاب کنید. فرش امیرکبیر یکی از جامع‌ترین فروشنده‌های اینترنتی و حضوری قالی‌های زیبا و متنوع است که در هر مدل و اندازه‌ای بخواهید، می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.

فرش‌های ماشینی کاشان در طرح‌های مختلف در این بازار اینترنتی وجود دارد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید جستجو کنید و بهترین طرح و مدل خود را انتخاب کنید.

قیمت، اندازه و طرح‌های مختلف در سایت اینترنتی قابل‌مشاهده است و شما با خیال راحت و با صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود می‌توانید به‌راحتی به‌صورت اینترنتی فرش دلخواه خود را انتخاب کنید.